ممیّز

«زاغ‌بانگی می‌کنم چون بلبل‌آواییم نیست»

ممیّز

«زاغ‌بانگی می‌کنم چون بلبل‌آواییم نیست»

دوشنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۹، ۱۱:۴۹ ب.ظ

تصمیم کبری

از باشگاه دانش‌پژوهان گفته‌اند باید طلاهای پارسال تا فردا مدارک و فرم انتخاب رشته‌شان را بفرستند. حالا من نمی‌دانم چه مرضی‌ست وقتی نتایج کنکور تازه یک ماه و نیم دیگر می‌آید ما را زور کنند که الآن انتخاب رشته کنید. مضطربم. فرم انتخاب رشته را باز کردم و خواستم بنویسم زبان و ادبیات فارسی، بعد تردید کردم و صفحه‌ را بستم. باز بازش کردم و گزینه‌ها را مرور کردم. حقیقتش تصمیم گرفتن برایم دشوار است و چنین تصمیمی بسیار دشوارتر. دائم خودم را تصوّر می‌کنم که ادبیات خوانده‌ام و بی‌پولم و معلّم دبیرستان شده‌ام. فکر می‌کنم بعداٌ حسرت نخواهم خورد که حقوق یا روان‌شناسی یا اقتصاد نرفته‌ام؟ لابد باید بخوابم و تصمیم‌گیری را واگذار کنم به فردا.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۰۶/۰۳
سا را

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی