ممیّز

«زاغ‌بانگی می‌کنم چون بلبل‌آواییم نیست»

ممیّز

«زاغ‌بانگی می‌کنم چون بلبل‌آواییم نیست»

پنجشنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۹، ۰۷:۰۷ ب.ظ

نیاز

بیش‌ترین نیاز فعلی‌ام بودن در جمع آدم‌هایی‌ست که حرف‌هایی برای گفتن دارند. منظورم این است که حاصل معاشرت با آن آدم‌ها صرفاً خوش گذشتن و لودگی نباشد. بشود در یک یا چند زمینه چیزهایی از آن‌ها یاد گرفت یا اطّلاعاتی کسب کرد که مایه‌ی تغییرم بشود. منظورم هم الزاماً حضور فیزیکی نیست. گمانم بودن در دوره‌ی رونق وبلاگ‌نویسی هم کارم را راه می‌انداخت ولی حالا که چنین چیزی نیست کاش جمع‌های دوستی این‌چنینی‌ای می‌داشتم. نکته این‌جاست که من خودم آدمی که حرفی برای گفتن داشته باشد نیستم. و خب، چنین جمع‌های دوستی‌ای اصلاً چرا باید من را بپذیرند؟

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۹/۰۶/۱۳
سا را

نظرات  (۱)

من هم همین حس خطوط آخر زو دارم: دلم می‌خواد اون‌جا باشم ولی خودم اون‌جوری نیستم. لطفی باید شامل هر دوی ما بشه از طرف این آدما:))

پاسخ:
امیدوارم. لابد بخشی از تبدیل شدن به آدمی ارزشمندتر هم منوط به داشتن چنین ارتباطاتیه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی