ممیّز

«زاغ‌بانگی می‌کنم چون بلبل‌آواییم نیست»

ممیّز

«زاغ‌بانگی می‌کنم چون بلبل‌آواییم نیست»

سه شنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۹، ۱۰:۲۳ ب.ظ

تأسّف

من که کارم از تأسّف برای خودم گذشته‌است، جدیدترها به حال اطرافیان و دوستانم تأسّف می‌خورم و سمّی که با حضور من به زندگی‌شان تزریق می‌شود. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۶/۲۵
سا را

نظرات  (۱)

۰۹ مهر ۹۹ ، ۱۶:۳۰ آ ى با کلاه

سارا تو فردای یکی از بدترین شکستنهای زندگی من کنارم بودی و بهم گوش دادی. مدت زیادیه که دارم فکر می‌کنم چه طور می‌تونم کمکت کنم ولی با خودم فکر می‌کردم شاید ترجیح می‌دی تنهایی با همه چیز دست و پنجه نرم کنی. اما اگه خواستی با یه آدم تقریباً غریبه که اونقدری تو زندگیت نیست که بخواد قضاوتی بکنه، صحبت کنی، من هستم. همیشه.

 

امیدوارم که به زودی دوباره خوب باشی.

پاسخ:
عزیز دلم:)
من تو رو دوستی می‌بینم که زیاد صحبت نمی‌کنیم. نه یه آدم نسبتاٌ غریبه. خیلی خوش‌حال و ممنونم که هستی. الآن یه ذره همه چیز در ذهنم آشفته‌ست و باید از پس مرتّب کردنش بربیام. بعدش ببینیم هم رو (اگه قرنطینه نیستی) یا چت بکنیم درباره‌شون. ماچ بهت.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی